Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресе при включване на климатика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тресе при включване на климатика

    Колеги от доста време не бях я карал на климатик...,но днес като включих климатика и усетих как започва да тресе мотора. Изключвам го и спира да тресе....Наскоро смених ремъци+ролки...Преди това не го правеше това. Утре ще ходя при Лисан да я погледне и без това има да сменям някой неща по предницата...

    Според вас от какво може да е проблема?
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Колеги от доста време не бях я карал на климатик...,но днес като включих климатика и усетих как започва да тресе мотора. Изключвам го и спира да тресе....Наскоро смених ремъци+ролки...Преди това не го правеше това. Утре ще ходя при Лисан да я погледне и без това има да сменям някой неща по предницата...

    Според вас от какво може да е проблема?
    Може от затегнал компресор поради липса на масло в него.

    Може и от неработещ МПХ.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Ами може и от датчика, който показва на ЕКУ, че е включен климатика и да вдигне оборотите
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
        Ами може и от датчика, който показва на ЕКУ, че е включен климатика и да вдигне оборотите
        Да. Само че такова нешо няма. Когато климатике се включи оборотите падат и МПХ е това чудо на техниката което регулира оборотите.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          ами колеги значи оборотите са си БЕТОН няма проблеми при тях на място си коват 800 850...
          Въпроса е, че на пуснат климатик усещам вибрации в купето. При спиране на климатика вибрациите също спират...Преди това го нямаше....Промените, които съм правил е смяна на ремъци + ролки + водна помпа + вариатор кит + инсталиране на газов инжекцион.
          Кое от тия неща може да рефлектира върху работата на климатика>?

          Моите предположения са за някакъв прецакан тампон на двигателя или някой ремък.....
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            ами колеги значи оборотите са си БЕТОН няма проблеми при тях на място си коват 800 850...
            Въпроса е, че на пуснат климатик усещам вибрации в купето. При спиране на климатика вибрациите също спират...Преди това го нямаше....Промените, които съм правил е смяна на ремъци + ролки + водна помпа + вариатор кит + инсталиране на газов инжекцион.
            Кое от тия неща може да рефлектира върху работата на климатика>?

            Моите предположения са за някакъв прецакан тампон на двигателя или някой ремък.....
            Може и тампон да е. Но как да се каже така като нито се вижда, ни то се чува. Закарай я в сервиз да я видят. Да не хвърляме боб сега тука.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Да докладвам...Днес бях при Лисан и това с климатика е от компресора...Заминал е и ме посъветваха да не го пускам, и в най-скоро време ако мога да го сменя с 2-ра ръка или да ходя на ремонт....(около 250лв май ). Рейката ми също е дала фира, както и лагер на съединителя присвирва в началото като е студена...и демек..."кораба потъва бавно, но сигурно..вода ще има за всички..."

              Тук е момента да призова всички колеги, които имат информация за това къде да закарам компресора за ремонт, както и рейката за евентуално рециклиране да споделят....
              Приемам оферти и за части 2-ра ръка...
              Обадих се тук там..рейки 2-ра ръка имало само за 156...те еднакви ли са с тези за 147?
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Един ламерски въпрос....При смяна на компресора с друг(2-ра ръка)...каква е процедурата...смисъл пак ли трябва да се зацепват ремъци бля бля...или този ремък няма нищо общо с понятието "зацепване"
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Има да се сменят едни лагери и малко уплътнения и си ти.
                  Споерд мен по добре си отремонтирай твоя - не се знае този който ще вземеш калко ще те изкара.
                  sigpic
                  Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                  Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                  Comment


                  • #10
                    Мдам и аз така разсъждавам...А знаеш ли колко ще ми струва това удоволствие с ремонта?
                    Принципно един колега от форума ми предлага за 80лв компресор 2-ра ръка...Ако цената за ремонта е някъде там по-добре ремонт...
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment

                    Working...
                    X